Obchodné podmienky
Všeobecné ustanovenia
Kúpne zmluvy uzavreté
prostredníctvom elektronického obchodu sa spravujú príslušnými
ustanoveniami zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa,Zákon č.
102/2014 o ochrane spotrebiteľa ako aj zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky
zákonník a týmito všeobecnými obchodnými podmienkami upravujúcimi podrobnosti
pri ich uzatváraní a realizácii.
Údaje prevádzkovateľa
elektronického obchodu
ALLPRO TECHNOLOGY s.r.o.
Šarfická 306/25A
900 82 Blatné
IČO: 47441984
DIČ: 2023866020
IČ DPH: SK2023866020
e-mail: allpro@allpro.sk
Tel: +421907 600 892
Objednanie tovaru
·
Tovar si môžete objednať pridaním tovaru do virtuálneho košíka a následným
správne vyplneným objednávacím formulárom.
·
Tovar je možné objednať aj telefonicky tel. čísle Mobil: +421907 600 892
emailom na adrese: allpro@allpro.sk
·
Objednávku je možné zrušiť telefonicky na hore uvedenom telefónnom čísle,
alebo mailom na adresu allpro@allpro.sk
·
Alebo písomne či tel. čísle
Telefonické a e-mailové
objednávky
Ak objednávate
telefonicky, alebo e-mailom, zaplatíte bankovým prevodom.
Platobné metódy
·
Pri prevzatí zásielky – na dobierku
·
Vopred bankovým prevodom
·
Platobnou kartou
Ak objednávate cez telefón uvedzte svoje
meno,alebo e-mail uveďte v poznámke k platbe svoje meno
·
Paypal, po potvrdení objednávky bude odoslaný platobný formulár s faktúrou
na Váš Pay Pal email.
Dodacie a platobné
podmienky
·
Spôsob dodania
o Termín dodania je od 5-
14 dní od prijatia objednávky. (V prípade platby vopred bude
objednávka odoslaná po pripísaní platby na náš účet) platí aj pre položky ktoré
sú skladom !
·
** Osobný odber**
o len pri platbe prevodom
vopred
o po pripísaní platby na
účet Vám bude odoslaný mail s informáciou o termíne
prevzatia tovaru
·
Osobný odber je možný len po vzájomnej dohode a určenie termínu vopred,
·
Predávajúci sa zaväzuje:
o dodať správny druh a
množstvo tovaru, tak ako bola uvedená v čase objednávky, na základe
objednávky zákazníka adekvátne zabaliť tovar. odoslať a doručiť tovar
v dohodnutej cene
o vystaviť a priložiť
faktúru ako daňový doklad
·
Kupujúci sa zaväzuje:
o zaplatiť za objednaný
tovar dojednanú cenu. :
Zrušenie nákupu
·
Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, máte právo nám ho podľa
§ 7 zákona 102/2014 Z.z. vrátiť do 14 dní od prevzatia tovaru, pokiaľ
pre konkrétny výrobok nebude táto lehota zo strany predávajúceho jednostranne
predĺžená. V zmysle § 7 ods. (6) písm. c) zákona č. 102/2014:
„Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je c) predaj tovaru
zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na
mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa“.
·
Výrobok nám zašlite poštou na Šarfická
306/25A
900 82 Blatné, Slovenská Republika
·
Zásielky vrátené formou dobierky neakceptujeme !
·
Dbajte, prosím, na to, aby ste výrobok vrátili nepoškodený, v pôvodnom
množstve . Zároveň Vás prosíme, aby ste k tovaru priložili kópiu faktúry,
prípadne aspoň uviedli jej číslo, Vaše meno a adresu.
·
Boli by sme radi, keby ste nám napísali, z akého dôvodu Vám výrobok
nevyhovuje (nie je to ale podmienkou pre vrátenie peňazí).
·
Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
Reklamácie
·
Vyššieuvedený postup platí aj v prípade, že reklamujete chybný alebo
poškodený tovar. V tomto prípade je však nevyhnutné uviesť druh
poškodenia.
·
alkamsat.sk. zodpovedá v rámci zodpovednosti za chyby
predanej veci.
·
Práva vyplývajúce zo zodpovednosti za chyby nemôže uplatňovať ten, na koho
bol tovar zmluvne prevedený kupujúcim. K účinnému uplatneniu práva zo
zodpovednosti za chyby je nutné, aby kupujúci v záručnej dobe písomne
alebo ústne oznámil chyby, ktoré tovar má resp. uviedol, ako sa chyby prejavujú
a uplatnil právo, ktoré požaduje, v súlade s Občianskym zákonníkom
(napr. na opravu veci, výmenu veci).
·
Kupujúci je povinný reklamovaný tovar odovzdať obchodu http://alkamsat.sk/.
kompletný, nepoškodený.
Škody vzniknuté počas
dopravy
·
Webrok zodpovedá za škody vzniknuté na tovare počas dopravy
k Vám.
·
Ak sa však tovar poškodí, alebo je odcudzený počas dopravy od Vás
k nám v prípade vrátenia tovaru, je zodpovednosť na Vašej strane.
Záruka
·
Na nami zasielaný tovar poskytujeme 24-mesačnú záruku na výrobné chyby.
V tomto prípade slúži faktúra zároveň ako doklad o záručnej lehote.
·
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. Pri predaji na
telefonickú, e-mailovú alebo internetovú objednávku sa dňom prevzatia tovaru
rozumie deň, kedy kupujúci prevzal tovar od doručovateľskej spoločnosti alebo
osobne od predávajúceho.
Upozornenie!
Zásielku, ktorá javí
známky poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a pod.) v odporúčame nepreberať.
Predídete tak prípadným komplikáciám pri reklamácií poškodeného tovaru.
Reklamačný poriadok
Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má
tovar pri prevzatí kupujúcim. Pri použitých veciach nezodpovedá za vady
vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu
cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena. Ak nejde o
veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za
vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).
Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov,
ktorá plynie od prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba na použitý tovar je 12
mesiacov. Reklamáciu na veci, ktoré sa rýchlo kazia, musí kupujúci uplatniť
najneskôr v deň nasledujúci po kúpe.
Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný
podnikateľ než predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci
do prevádzky, pokiaľ kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do troch
týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú
súčinnosť.
Záručný list sa vystavuje na žiadosť
kupujúceho. Na uplatnenie reklamácie postačuje doklad o kúpe.
Ak má tovar vadu, ktorú možno odstrániť,
má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je
povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
Kupujúci môže namiesto odstránenia vady
požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti,
ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru
alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť
vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o
vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne
užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od
zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o
odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po
oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné
neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.
Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná
doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky,
na ktorú bola poskytnutá záruka.
Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie
reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením
kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva
na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
Pri uplatnení reklamácie predávajúci určí
spôsob vybavenia reklamácie ihneď alebo v zložitých prípadoch najneskôr do 3
pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä
ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby,
najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia
reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno
reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako
30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie
má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový
výrobok.
Ak kupujúci uplatnil reklamáciu výrobku
počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu
zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok
odborného posúdenia nebude od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné
posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je
povinný poskytnúť kupujúcemu kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho
zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie. Ak
kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju
zamietol, predávajúci v doklade o vybavení reklamácie uvedie, komu môže
kupujúci zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné
posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s
tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na
výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť
predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania
odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu
uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené
na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady.
Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
Predávajúci je povinný pri uplatnení
reklamácie vydať kupujúcemu potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená e-mailom,
predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu
ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného
odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o
uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak kupujúci má možnosť preukázať
uplatnenie reklamácie iným spôsobom.
Vrátenie tovaru – odstúpenie od zmluvy bez
udania dôvodu
Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy
bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim
okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu
prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa a) tovary objednané
kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru,
ktorý bol dodaný ako posledný, b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov
alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, c)
tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného
tovaru.
Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy,
predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na
odstúpenie od zmluvy.
ALLPRO TECHNOLOGY s.r.o. 2024Informácie
Zákaznícky servis